Mors Dag... igår...

Jag kom faktiskt ihåg att det var Mors Dag igår. Om inte annat blev man påmind om det på var och varannan blogg =) Och jag tänkte faktiskt hela dagen att "jag ringer till mamma ikväll". Tills det blev kväll. Då glömde jag det. Kom på det så sent att det inte riktig var läge att ringa. Typiskt. Hoppas att det kan gå bra även om jag ringer idag istället. Ibland undrar jag hur glömsk jag kan vara egentligen.

Alla var dock inte så borta som jag. Hampus var duktig, han ringde han så hans mamma blev glad.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gör inget Ylva!

Jag vet att du tänker på mig! Kram! Mamma

2010-05-31 @ 19:13:21
Postat av: Lisa

Justja! Det där med rödvinet hade jag glömt bort! Det ska jag absolut testa :D

2010-05-31 @ 21:19:01
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0