Pricketiprick

Efter dagens plugg av neuromotoriska störningar med Linda och Hanna, blev det en liten tur på stan på vägen hem. Och ett inköp av prickiga kläder på HM, det kändes som rätt grej. En blus och en klänning, tänk om det hade funnits prickigt nagellack, då hade det också åkt med.

Hemvägen bjöd på korta skyfall med vanligt regn emellan, så jag blev väldigt glad att paraplyet som jag släpat runt jag vet inte hur många dagar fortfarande låg kvar i väskan. Det behövdes kan jag säga.

Annars händer inte så mycket här hemma. Katterna får spader av att vara instängda, men får numera inte gå ut i köket efter att de åt upp tomatplantan som jag fick. En liten chans ska den få till att klara sig.

Själv ska jag satsa på soffan nu, en god bok väntar på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0