Efter en hemtenta

Skickade precis in min hemtenta. Ja, jag vet att jag sade att jag skulle fixa den i fredags och få en ledig helg. Men fredagen bestämde sig visst för att vara ledig istället. Igår tänkte jag lite också, men skrev bara lite på msn med en klasskompis. Var sen ledig resten av den dagen också.

Så jag läste igenom allt jag svarat på i torsdags idag istället och blev nöjd över hur det såg ut faktiskt. Ändrade bara lite småsaker här och där, skrev till lite detaljer jag inte fått med innan och tada! Så var den klar.

Var det inte svårare än så tänker jag nu, och undrar lite varför jag inte skickat in den tidigare. Sen undrar jag hur jag ska orka städa på mitt skrivbord som ser ut som ett bombnedslag med böcker och papper.

Till sist undrar jag varför jag sitter här vid datorn om jag nu inte orkar göra något. Och det är ju en väldigt bra undran kan man ju tycka. Och något jag faktiskt orkar att göra något åt. Typ gå några meter bort till soffan. Det ska jag minsann klara av =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0