Lite mera färg

När jag väntade på skjuts i Katrineholm gick jag lite på stan. Försökte hitta en tröja. Gärna färgglad. Gissar att alla ni som varit i någon klädaffär över huvud taget så här på hösten vet hur svårt det är. Men till slut! På HM såklart, där fanns en tröja som jag blev helt kär i. Den sitter inte jättebra måste jag säga, men det är inte många tröjor som gör det på mej nu när modet är så slappt. Men den är mjuk och har massa glada färger, så jag kunde ändå inte låta bli att slå till.

Så nu sitter jag och myser i min nya tröja, har börjat svara lite smått på hemtentan, får lite ångest av röran på mitt skrivbord och känner att det kanske är dags för lite struktur på dagen. Och struktureringen får nog börja med att ett gäng papper ska in i olika pärmar. Hålslag fram, peppmusik på - låt ordningen börja!


Myströjan

Kommentarer
Postat av: lisa

FIN tröja!! :D

2010-10-07 @ 20:24:34
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/
Postat av: Emmy

Superfin!!

2010-10-07 @ 21:40:22
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0