Vardagslyx

Vi har köpt en ny säng! En dubbelsäng!

Så här ser den ut! Fast numera bäddad och oftast inklusive katt.

 

Ett av mina mål i livet har länge varit att skaffa en Hästenssäng. Det ska jag också göra, nån gång i framtiden när jag är rik och så. Typ när jag är runt 50 gissar jag.

 

Men vi är ändå en bit på väg mot lyxsängen nu. För det är ingen vanlig ikeasäng det här. Vi "råkade" gå in i en riktig sängaffär efter förra helgens besök på ikea. Det blev att vi provlåg sängar i mer än en timma efter deras stängningstid. Jag hade inte tänkt att vi skulle köpa något, bara att vi skulle se vad som fanns och sen nöja oss med vår 120-säng till vi tjänat bättre med pengar/skulle flytta/längre fram.

 

Men Hampus var mer inne på en ny säng än vad jag nånsin skulle gissat och rätt som det var, när vi låg där i den skönaste sängen vi provat, tyckte han att vi ändå skulle slå till. Jag var inte jättesvårövertalad, och så var sängen plötsligen våran. Hoppsan.

 

Så nu har vi en Jensensäng. Norsk och miljömärkt (det här är alltså sängen som Lisa borde slå till på också) och hur skön som helst. En riktigt bra affär alltså. Och ännu fler vuxenpoäng.


Kommentarer
Postat av: lisa

Hahaha, ja det låter verkligen som en säng för mig! :D Ujuj, jag är imponerad, avundsjuk och lite rädd... för jäklar vad många vuxenpoäng du skrapade ihop där!

2010-10-31 @ 19:09:23
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är inte någon garanti att man blir rik vid 50 ska du veta :) Kram! Mamma

2010-11-02 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0