Det närmar sig

Vi är i vecka 35 nu. Hjälp! Hur snabbt går tiden egentligen?

Om tre veckor är det fullt möjligt att Alien bestämmer sig för att komma till världen, och det kommer att vara helt normalt. Är inte det jättesnart så vet jag inte vad! Det kan iofs också vara så mycket som sju veckor kvar tills den lilla plutten tycker det är dags. På ett vis känns det mer rimligt, eller hur.

De flesta är ändå rätt övertygade om att jag kommer dra över det beräknade datumet. Ingen bebis den 17 maj alltså. Snarare något på 20. Som det känns nu skulle det vara helt okej med mej, då hinner jag både pusta ut och vila. Ta lite i trä på det, så kanske det blir som jag hoppas.

Själv föddes jag dock 10 dagar innan beräknat. Omräknat till Aliens datum så.. blir det en veckogammal bebis om en månad. Och jag är först av mina syskon. Men Hampus var iofs rätt sen, om jag har förstått det riktigt. Och han är också äldst. Så här kan man inte komma och försöka dra några slutsatser.

Men i vilket fall som. Det närmar sig. Snart är det maj. Och nån gång i maj, då ska det vara dags =) Det är så spännande så man knappt kan förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0