En stor liten plutt

När Alien rör sig syns det utanpå. Lite omkringbökande av magen sådär. Men det är fortfarande inte helt lätt att förstå vilken del som är vilken. Nu vet jag åtminstone vad som är upp och ner på filuren, hos barnmorskan i fredags sade hon att bebisen fixerat sig. Huvet ner och fötterna upp alltså. Då är det lite lättare att tänka sig vad som är vad.

En rörelse som känns väldigt mysko är den jag listat ut är "titta vilket långt ben jag har!" Alltså helt enkelt att Alien sträcker på benet så att rumpan är i ett hörn av magen och foten i ett annat. Jag blir lika fascinerad varje gång, att benet kan vara så långt. Men å andra sidan är hela Alien rätt stor vid det här laget. Tänk, igår var det en månad prick till 17 maj. Det är inte så långt kvar längre, när det än blir!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är såååå spännande!! med en ny i familjen.

2011-04-20 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0