Köphysteri

Lite grann är det ju kul att köpa saker. Faktiskt. Och nu har jag helt plötsligt fått en hel massa anledningar att shoppa loss ordentligt.

Först idag, en inte så flashig men ack så nödvändig grej. Nämligen:

Gå på is med begynnande foglossning gör nämligen att den går från begynnande till lite värre. Och mer än lite värre vill jag inte att den ska bli, så därför följde jag sjukgymnastens råd och köpte ett stödbälte.

Sen imorn ska jag kika på två saker. Den ena är:

Av två anledningar. Ett, inom en inte allt för avlägsen framtid kommer jag knappast kunna böja mej ner och knyta ens mina stövlar. Två, de nyss nämnda stövlarna börjar gå sönder och i samband med allt töande som pågår just nu blir det en mindre lyckad kombination. Bättre med gummistövlar helt enkelt.

Den andra är:

Min mobil har nämligen börjat bli knäpp. Med ålderns rätt kanske, mobiltelefondemens kanske sätter in vid fyra och ett halvt års ålder. Så länge har jag haft min K800i alltså, och nu senaste veckan har den tjurat både med att ta emot sms och att bli uppringd. Inte alltid, men tillräckligt för att det ska kännas som att jag faktiskt inte litar på den längre. Och eftersom jag tänkt att jag skulle vänta med att köpa en ny mobil tills den gamla slutade funka, så kan det vara dags nu.

Köpläget just nu alltså. Om det blir just dessa stövlar eller den mobilen får jag se imorn, det är därför jag ska kika på dem. För övrigt ska vi till barnmorskan då också och kolla läget med magen. Äntligen =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis det bebisen i magen! Läste i bloggen att du är beräknad i maj, min dotter är med ett majbarn, en bra månad att få bebis!! :)

Hoppas du kommer få mycket användning för böckerna!!

2011-02-04 @ 09:17:50
URL: http://2barnsfamiljen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0