Om sängar, små kläder och sånt

I julas fick vi ett jättefint överkast. Helt i vitt, och tanken var att det skulle piffas till med nåt grönt för att passa bättre in i sovrummet. Och som av en händelse hittade jag något väldigt passande på ellos.

Så nu ser vår fortfarande hyfsat nya dubbelsäng äntligen ut som vi tänkt oss. Eller som jag tänkt mej =)

 

I samma beställning kunde jag inte låta bli, det fanns ett sånt gulligt set med barnkläder. Så här är de första minsta kläderna vi köpt!

 

 

Dock inte de allra första kläderna vi har köpt. Några lite större hittade vi på loppis. Och en annan body fyndade vi på mellandagsrean. Den kommer Alien få ha på min examen. Kanske iallafall.

 

Rolling Stones, Logoped, same same but different...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sovrummet=Så fint! Kläderna=Så gulligt! Mamma

2011-01-09 @ 17:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0