Sånt man blir glad av

Igår fick jag flera snälla kramar efter mitt deppiga inlägg. Tack så mycket ni sötisar, jag blev riktigt glad och varm i hjärtat. Lisa, Emmy och så mamma såklart, jag är glad att ha er =)

Idag har jag gjort lite nyttiga småsaker istället, och lite roliga med. Bland annat en tavla med alla våra ultraljudsbilder. Hittade inga fina magneter på stan, men kom på att kylskåpspoesi fungerar minst lika bra. Så nu sitter denna uppe på väggen och vi kan kika på Alien när vi vill.


Kommentarer
Postat av: lisa

Fiiint :D

2011-01-04 @ 22:51:16
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/
Postat av: Mamma

Klappa den lilla/e från mig! Kram på er alla tre! Mamma

2011-01-07 @ 19:13:27
Postat av: Lillasyster

Jag skulle inte vilja ha smeknamnet Alien.. för mostern till Alien kommer envist att kalla ungen för det.

2011-01-09 @ 13:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0