Börjar komma ifatt

Idag är det den 17 maj, Sagas beräknade födelsedag. Men istället är hon drygt två veckor gammal. Och livet är härligt, men så mycket och så annorlunda, och dagarna bara flyger förbi.

Jag känner att det skulle varit skönt om jag hade fått åtminstone ett par lediga dagar innan det var dags. Hinna varva ner och komma ifatt åtminstone lite. Speciellt som det känns som om jag inte varit ifatt med mej själv på hela våren. Men så blev det då inte. Som ni antagligen förstått hann jag inte ens klart med allt skolarbete jag skulle. Det är inget jag kan göra nu såhär senare, så det är åtminstone skönt, men det hade varit skönt att hinna vila.

Som ni förstår är jag trött. Försöker få till nån vilostund på dagarna, men det är svårt att hinna ens det. Och på nätterna vaknar jag bara Saga sprattlar lite extra. Det är som det ska vara, men det är jobbigt för det. Som tur är är Hampus ledig den här veckan också. Han jobbade tre dagar förra veckan och det var mycket mer än jag trott att vara hemma själv. Men nu så är vi två en vecka till, och jag är så glad för det så det är inte sant.

Hur det är med resten, det får bli nån annan gång. Nu tänker jag ägna mej åt mina älskade små sötnosar igen, och snart också åt sängen..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Precis som det ska vara, låter det som!!

2011-05-17 @ 22:58:20
Postat av: Mamma

Precis som det ska vara, låter det som!!

2011-05-17 @ 22:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0