God jul önskar Alien!

Såhär mitt i förberedelserna för julen smiter jag upp och skriver litegrann. En hälsning från Alien =)

Alien har nämligen börjat göra sig märkt även för andra. Inte bara att det syns bra på mej att jag är ganska så rund om magen, utan också att hon (eller han) sparkar så att det märks lite på utsidan av magen. I förrgår kväll kände Hampus en spark för första gången. Han blev överlycklig. Själv kände jag att Alien tagit i det värsta den kunde, kanske för att det verkligen skulle märkas ut till pappa. Och imorse räknade Hampus till hela fyra sparkar han kände. En hemskt mysig morgon blev det.

Nej, ni som också vill känna, det märks inte utanpå kläderna än. Och det känns nog mest bara när jag ligger ner raklång. Så ni får vänta till Alien vuxit till sig lite till och kan sparka ännu mer. Det är en krabat som kan vara lite övertydlig ibland, så när det väl är dags kommer det nog märkas ordentligt.

Och snart så är det dags att berätta för hela världen. Eller åtminstone på min blogg. Så då blir det inte fler inlägg här hos Alien. Känns lite tråkigt på sitt sätt, men det blir bra att få allt samlat till ett ställe igen.

Så god jul allesammans! Alien hälsar, vi ses i maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0