Bästa reaktionen

Nu har jag ju berättat för de flesta, äntligen =)

Reaktionerna har varit jätteglada från alla mina klasskompisar, som misstänkt mej massor men inte vågat konfrontera mej. (Snällt faktiskt, precis rätt tänkt!)

Mina syskon har haft lite blandade reaktioner. Min äldsta lillebror blev försiktigt glad, men undrade hur jag tänkt med skolan. Min lillasyster undrade precis samma sak. Annars har hon haft en jobbig tid, så jag förstår att hon inte blir jätteglad med en gång.

Min yngsta lillebror står däremot för den absolut bästa reaktionen. I telefon säger han grattis och låter som han ler. Bara det liksom =) Sedan frågan.

"Men den ska väl inte heta Alien på riktigt?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0