Lite stickat

Jenny och jag pratade stickning en dag på bussen, och hon påminde mej om den där "lilla tröjan i glada färger" jag började sticka på på väg till Gävle i våras. Den fick ett uppehåll i somras, och det har hållt i sig ända tills nu. Jag har väl sagt att jag är periodare när det gäller stickning.. =)

Men nu så, nu är jag påmind och nu är den på gång igen. Och jag kunde inte låta bli att kika in på drops och kolla lite nya mönster. Så nästa projekt efter bebiströjan blir dessa sockor! Hur söta som helst!
 


Nu har jag ju nån att få allt klart till, med en deadline blir det förhoppningvis inte liggande halvfärdigt i stickkorgen. Ja, tänk om man skulle ta och sticka en stund nu också innan läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0