Första magbilden

Senaste dagarna har jag (eller kanske mest Hampus) märkt att min mage blir mer och mer en gravidmage. Det har varit ett tag som det synts rätt bra på kvällen, jag svullnar väl på under dagen.. Men nu har det börjat synas även på mornarna.

Så vi har tänkt att vi borde ta någon fin bild (ja, så fin en sån bild nu kan bli) och ha och jämföra med längre fram sen. Men så har antingen han eller jag haft bråttom iväg sådär på morgonen och så har det inte blivit av.

Likadant var det idag. Men idag tyckte jag att jag ändå väntat alldeles för länge. Så i dåligt ljus, i hallen framför spegeln, suddigt och kornigt - såhär ser magen ut just nu:


Kommentarer
Postat av: lisa

Hej magen!

2010-11-18 @ 13:41:31
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0