Övertrött

Idag har varit en sån där klantig och helt ofokuserad dag. Vi lyckades alla bli övertrötta och jätteflamsiga på gruppövningen, och då har vi en dag som är 10-15. Men det var fonetik, vi var helt ofokuserade och när man då får lyssna och försöka säga massa konstiga ljud, då kan det inte bli annat än flamsigt...

Sen kom jag hem och såg att jag hade lyckats söka csn bara för nästa höst och inte nu i vår. Hur sjutton gick det till? Jag trodde jag hade sökt för hela året. Men icke då... Så nu har jag gjort ett nytt försök. Hoppas det gått bättre. Eller så har jag i dagens flamsighetstecken gjort fel ännu en gång. Det skulle inte förvåna mej.

Kommentarer
Postat av: Lisa

glad fnissdag :D

2008-12-11 @ 14:59:24
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0