Teneriffa nästa! (snart..)

Beställde precis båtbiljetter tur och retur till Gotland. Vi ska flyga till Teneriffa med Hampus familj därifrån.. ja, resten av dem bor på Gotland så det är rätt logiskt att flyga därifrån då =)

Så nu känns det som vi är ännu mer på väg!

Det kommer kvitta att jag får massa psykologi att ta igen, både utvecklings och musik. Verkligen. Solen, och ledigheten, kommer ge så mycket energi att det lugnt är värt det.

Enda lilla tråkiga saken jag kan komma på är väl att alla kommer bli bruna - utom jag och Hampus pappa. Vi två kommer tävla om snyggast röd-rosa kräftfärg istället gissar jag :P

Men iallafall, allt det kommer ändå kvitta. Vi ska iväg, och det är det som är det viktiga!


Gotlandsbåten

Kommentarer
Postat av: Agnis

SOLSKYDDSFAKTOR 40!!!

Bara ett tips ;)

2008-02-21 @ 21:17:50
URL: http://agnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0