Så kan man ju slösa bort sina pengar också

Igår fick Hampus spatt på diskningen. Han har haft det förr och jag med när hela diskhon och diskbänken varit full med disk för att man varit för lat och inte tagit hand om det tidigare.

Så igår alltså satt vi och diskuterade. Inte så länge. Innerst inne hade vi nog redan bestämt oss.

En diskmaskin är beställd. Lär levereras imorn. När man väl bestämt sig ska det gå snabbt.

Det enda negativa är väl att jag ska betala. Men jag har mina sparpengar, bättre att de går åt till nåt sånt här än att jag får för mej att slösa bort dem på nåt annat, nu kommer jag ju ha mer pepp på att spara mer än förut iallafall. Och Hampus ska betala sin halva han med. Så det löser sig.

Allt löser sig. Speciellt med Yes diskmedel :P

Diskmaskin

Kommentarer
Postat av: J

Jag kör plastbestick när det gått så långt. Hellre slänga å slösa än spara å diska som Jonas sa

2008-05-08 @ 21:55:04
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0