Adventskonsert!

Förresten är jag fortfarande på strålande humör efter adventskonserterna i helgen! Vi dubbelbokade oss och fick spela både i Uppsala och Enköping på lördagen, men det gick ju hur bra som helst ändå. Dessutom var flera kompisar och tittade och jag blev såklart både lycklig och nervös =)

 

Hampus glömde kameran så jag kunde inte visa några bilder igår, men jag såg att det fanns en del på facebook. Och nu har Lisa, här på pukor, lagt upp den här fina filmen på youtube - Lotta och jag spelar kornettsolot!


Marsch no 9 av Crusell - varsågoda:

 


Kommentarer
Postat av: Jana

Va fint det låter gumman =) Kram

2009-12-08 @ 07:58:44
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0