Long time no see

Jo, vi var ju iväg på  vår kortkryssning! Åkte i måndags kväll, var borta hela tisdagen och kom hem då på kvällen. Lite lagom sådär.

Och sen direkt in i dimman. Eller ja, praktiken. Det är så fullt upp där att man inte orkar det minsta lilla efteråt, fast man måste. Plus att jag hade lite annonsering inför adventskonserten och allt möjligt att fixa. Kunde slappna av ungefär i fredags kväll igen, då såg vi på film och myste i soffan.

Men det var härligt att åka iväg. Få vara bara vi, och fira att det var tre år sen vi möttes.


Det var grått - men inte regn!

Tänk, jag är lika glad varenda dag att Hampus hittade mej på den där festen! Då, för tre år sedan alltså. Det är många mellanled till och från den korridoren där festen var som vi borde tacka för att vi lyckades hamna där precis samtidigt - och det gör vi! Tack tack tack!

Men jag undrar lite... är det någon som har något kort kanske. På oss, från då? Kanske finns vi i något hörn på ett kort som egentligen är på någon annan... eller? Det skulle vara kul att se! Om ifall att kanske =)

Kommentarer
Postat av: Kariin

Jag har kort från nyår =)

Tror de var den nyår. Då vi var hemma hos Rasmus föräldrar.

Kram Karin

2009-11-28 @ 18:53:31
URL: http://karin.dellevik.se
Postat av: Jana

Va kul med kryssning! Tänk att de är 3år sedan ni träffades, helt otroligt va tiden går. Jag har faktiskt en bild på er nykära på idas soffa när ni precis träffats. Kan skicka den till er om ni vill? =)

2009-11-29 @ 19:27:31
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0