Jag har världens bästa älskling!

...bara så ni vet!

När jag kom hem idag låg ett paket på köksbordet. I det låg... en kamera! Min kamera! Födelsedagspresenten! Jag blev så glad!

Världens bästa älskling hade varit och köpt den på eftermiddagen då jag jobbade. Reklamen som berättade om billigaste priset hittills hade dumpit ner i brevinkastet en halvtimma innan jag skulle iväg, så jag hann inte dit själv. Bad honom kolla, om han ville förstås, hur många de hade kvar i lager.., om det var nån idé att åka dit imorn. Fick sms mitt under jobbpasset om att de hade en endaste kvar i lager. Kanske, kanske att den finns kvar imorn om jag har tur, tänkte jag.

Men sötaste älsklingen passade på när han var där. Tog ett snabblån av sin lika snälla mamma och köpte kameran till mej. Som en överraskning! En present ju. Sade ingenting då, lät mej upptäcka det när jag kom hem. Precis den sorts överraskning som jag gillar så!

Lånet betalade jag tillbaka nu. Hela familjen har ju givit bidrag. Tack så hemskt hemskt mycket alla!

Och imorn är jag ledig. Då blir det grillad lax och massor av fotografering. Tack ännu en gång!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snel glad kamera!



Ja, det var en fin resa :) C var en mkt trevlig grabb, men Danmark är helt enkelt för långt bort :p



Mja, visst är jag intresserad av klänningen, men jag har liksom inga som helst pengar just nu :/

2010-06-22 @ 18:44:01
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0