Födelsedag!

Idag fyller bästa Tove år! Grattis!

I presenten hon fick av mej låg garn, virknål och beskrivning till den här hunden:


hämtad härifrån

Jag kom nämligen ihåg, när jag var i presentfunderartagen hur hon berättat att de skaffat hund när hon var liten men som de bara kunde ha några dagar innan hennes allergi sade nej. Och som av en slump valde jag både rätt ras (labrador) och rätt färg på garnet (cremevitt). Ibland blir det bara precis rätt =)

Sen gick vi och åt lunch på stan hela gänget, mysigt på Storken. Så roligt att ses och hinna prata.., nu när vi är på praktik två dagar i veckan och sen har ganska många gruppövningar hinner man ju inte se hela klassen ibland på nästan evigheter. Så det var kul. Bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tove

Tack Ylva för presenten! Jag blev jätteglad! Men nu åker du ju på att lära mig virka också! ; )

2010-03-05 @ 20:26:35
Postat av: Jana

Kanske ni flyttar hit till gotland efter plugget? Hade varit skoj å ha er här. tack för kommentaren, tror ja kör på meny 2! =)

2010-03-08 @ 19:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0