Ett ytligt inlägg

Så här ser jag ut idag. Med ursäkt för dålig bild - lampan är inte den starkaste i sovrummet, solen har gått ner och att använda blixt i spegel är kanske inte den bästa idén man kan komma på.

 

Imorn ska jag klippa mej. Det ska bli skönt. Jag har liksom inte vant mej vid att håret fastnar i allt när det är så här långt, fastän det har varit bra långt ett tag. Jag saknar också att kunna fixa till det lite snyggare. Nu brukar det bara bli att tvätta, ha i nåt så det är lite blankt iallafall, låta det torka.. och sen sätter jag allt som oftast upp det. Tråkigt. Man kan ju göra snygga uppsättningar men jag orkar sällan hitta på nåt nytt och vill ändå helst ha det utsläppt när det ska vara lite finare. Och då är det ju roligt om de lockar jag har kan få komma fram och inte bara hänga och rakna för att de är för långa.

 

Men hur det ska bli, det har jag inte bestämt mej för. Inte för kort iallafall, då kommer Hampus att gå i taket. Ja, och för att jag antagligen inte skulle passa alls i det. Möjligtvis jättekort i så fall, men nej, lite längd vill jag ha kvar. Lagom att ändå kunna sätta upp när det behövs.. så antagligen blir det inte särskilt drastiskt alls. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0