Helt otroligt

Jag bara måste dela med mig av det oerhörda faktumet att jag faktiskt städat på mitt skrivbord! Jag kanske har antytt förr att det liknat ett bombnedslag, att högarna med papper bara rasar när katterna försökt gå på dem så försiktigt de kan och att jag borde tagit tag i det för länge länge länge sen.

Men nu är det gjort och man ser bordet! Några högar med papper ligger på diverse andra ställen och ska in i olika pärmar, men allt som ska slängas är slängt och jag har ordning. Wow.

Nu sitter jag här och får fina spontana kommentarer från Hampus ("vad tjock du är älskling!") och ska se vad jag kan ta tag i resten av dagen. Kandidater till detta är artiklar att läsa, en hemtenta att skriva, ett skynke att sy och ett par brev att posta. Ja, och högarna som ska in i pärmarna förstås. Med en enda ynka liten vecka kvar av skolarbete tycker jag att jag borde kunna vara lite effektiv. För sen, sen ska jag vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0