Njae

Det blev då inte någon större förändring efter klippningen. Jag måttade ca 10-15 cm när jag skulle visa hur mycket jag ville ha bort, frisören svarade med ca 5. Förstår hur min kompis Jenny har det, som har hår i midjelängd, ingen frisör vågar nånsin klippa av det särskilt mycket.

Men ja. Håret är aningens kortare, mindre slitet och har lite bättre form åtminstone. Får se hur pass mycket bättre lockarna mår när jag tvättat och fixat själv. Det blir ju aldrig särskilt lyckat efter frisörbesök då de måste kamma när de klipper. Så man kan ju ändå hoppas att de blir lite piggare.

Det blir dock inte av ikväll. Istället ska jag försöka läsa artiklar inför morgondagens seminarium. Pepp på det. Eller kanske mer *håll tummarna så att jag inte somnar*...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0