Vår påsk

Saker vi gjort i påsk som man brukar göra på påsken:
- Ätit godis (inte så mycket hemma men en hel del borta)
- Varit på påskmiddag (inte hos familjen, men väl hos vänner)

Saker vi inte gjort i påsk som vi kanske får ta igen nästa år:
- Påskpyntat (hemma)
- Haft påskägg med något i (också hemma)

Helt andra saker vi gjort i påsk:
- Suttit ute i solen (jag)
- Påskfikat (som ersättning för saknat påskpynt/godis hemma)
- Köpt en ny dator (Hampus)
- Köpt en fin klänning (jag)
- Varit på dop (Hannas)

..och så lite bilder på det:

Påskfikat - jitterbuggare och roscider

 

Dopkortet jag pysslat ihop

 

Jag och magen.

(Kanske skulle blivit snyggare utan blåst. Eller om man bara tagit bild på magen.)

 

Och dopet såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0