26 år och 2 månader

Ja, för en vecka sen fyllde jag 26. Känns både gammalt och ungt på samma gång sådär.., men precis som den ålder som passar mej. Mitt 26:e år har varit omtumlande och stora saker har hänt - jag blev ju mamma! För att fira det fick jag, bland flera fina saker och gratulationer, både en glassmaskin och mbt-skor!


Och samma dag blev ju Saga 2 månader. Sedan 1-månadsdagen har hon börjat le stort - första gången vi tänkte på att hon verkligen tog kontakt och log själv var nån gång i mitten av juni. Hon har börjat skratta med små höga falsettpip, hennes farfar liknade det vid fågelkvitter då hon skrattade massor åt gardinen vid skötbordet hemma hos dem, den var så färgglad och fin. Första gången vi blev säkra på att det var ett skratt var däremot då hon svarsskrattade åt Janas Hugo, på midsommardagen. Och så har det kommit tårar av ilska och en hel del joller, hon slår efter saker hon gillar och kan resa sig jättebra på armbågarna. Stora tjejen =)



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fick också en glassmaskin! =D

2011-07-15 @ 12:31:42
URL: http://krimhild.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0