Roadtrippen

Vi åkte mer än hundra mil i helgen. Minsann. Korta visiter hos Hampus kompis, min bror och min familj. Mycket trevligt överallt, trots att tiden blev väldigt kort på varje ställe. Men vi hann med besök på Ullared och Skeppshults fabriksförsäljning, fika på ett väldigt mysigt Teleborgs slott i Växjö och få se på lite bebisgrejer mamma sparat sedan vi var små. Och umgås med alla förstås!

Lite typiskt var det att vi inte tog ett enda kort på hela helgen, fast kameran var med. Men vi verkar vara inne i en sån okortperiod nu, tråkigt nog. Men allra tråkigast var ändå att jag var genomförkyld hela helgen, såpass att jag inte vågade hälsa på mormor och morfar av rädsla att smitta ner dem. Det saknade jag, annars var det en mycket bra helg. Tack allesammans!

Kommentarer
Postat av: Jana

Fler bilder! =) En på dig med fina magen också tack ;)

2011-03-24 @ 07:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0