Två månader kvar

...och idag var jag på det sista repet för i vår. Var inte helt säker innan ikväll, men när lilla någon i magen protesterar mot att repet blir för högljutt och håller på för länge, då vet man att det är rätt beslut. Tror inte det är så mycket musiken faktiskt, bara kanske trummorna lite, utan att magstödet trycker in magen så det blir mindre plats. Då trycks det tillbaka, och det rejält. Alien är en bebis som vill ta den plats den har rätt till helt enkelt.

Sen ska jag inte glömma att säga att det ska bli väldigt skönt att få vara hemma och ta det lugnt även torsdagskvällar, inte behöva känna att jag måste åka iväg. Jag skulle verkligen inte tycka det vore fel att ta ledigt från allt, gå på havandeskapsledighet redan nu. Men än är det inte maj, så än får jag jobba på.

Piggar upp allt med att den här helgen ska vi minsann på roadtrip, Hampus och jag. Gislaved, Växjö och Västervik ska göras osäkra. Skönt att få komma iväg, och lite grann är det i sista minuten. Jag sitter inte så värst bekvämt i bil längre ska ni veta. Ska jag beskriva hur det känns så är det ungefär "uff".

Men iväg ska vi, och kul ska det bli. Får se om Alien vill bjuda på sig själv och lite sparkar, det är inte så generöst med det om någon annan vill känna. Flera har provat, bara Tove har lyckats. Men nu ser man ju ibland hur hela magen skakar av ommöblering där inne, så helt omöjligt kan det inte vara. Vi får se =)

Kommentarer
Postat av: Malin

vad trevligt att ni besöker Västervik! Hoppas ni får en bra helg!

2011-03-18 @ 07:04:16
URL: http://2barnsfamiljen.blogspot.com/
Postat av: Emmy

Ska bli så spännande att se vad det är för filur som bökar runt där inne! =) Skickade ett sms till Hampus i måndags och tackade för kortet och klubborna. Hoppas han har framfört det! Kram!

2011-03-18 @ 16:45:51
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, jag vet inte det där med att det inte skulle vara omöjligt jag.... Hmpf.... ;)

2011-03-19 @ 10:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0