Bra dag

Idag vaknade jag och var pigg. Första gången sen.. jag vet inte när. Vilken härlig känsla! Tack Saga för att du inte vaknade mitt i natten, och tack för att det var helg så jag kunde få sova ut efter morgonmatningen. Sen gick vi hela familjen på långpromenad i höstsolen, till Gränby och runt där, och nu har jag diskat ett jättediskberg. Lite uppsatsskrivande och intreesemejlskickande på det här så har det varit en väldigt effektiv dag dessutom. Härligt med såna ibland =)

Annars var vi på speldag hos ett par kompisar igår, skönt med en dag att tänka på nåt helt annat än uppsats och skola. Och resten av veckan har varit massa jobbande med just uppsatsen, det går framåt om än långsamt. Nu har vi fått ett slutdatum för den också, 21 december äger opponeringen rum. Så är ni intresserade av vad det är vi gjort, och är i Uppsala då får ni gärna komma förbi och lyssna på presentationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0