Nu blir det nytt!

Det är med både lite sorg och glädje jag skriver det här inlägget. Det är nämligen så att jag bestämt mig för att starta en ny blogg. En som går att redigera lite enkelt med mobilen så att inläggen förhoppningsvis kan komma lite oftare än här. För jag förstår att det inte är så kul att titta in hit om det dröjer veckor mellan att det händer något.

Den här bloggen kommer inte att försvinna, inte än på ett tag iallafall. Så har du några favoritinlägg, om Saga till exempel, så kommer de finnas kvar att titta på här om du vill. Och det känns bra för mig också, eftersom den här bloggen ändå har funnits några år.

Så vill du följa med dit det händer, klicka här: livetochharligheten.wordpress.com! Så här kul blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0