Semester!!!

Det är riktigt riktigt najs att ha semester! Detta är min första någonsin och som jag njutit av dessa dagar hittills. Vädret har ju varit toppenbra också så det gör ju verkligen sitt till det också.

Inte bara har vi tagit promenader i sommar-Norrtälje, ätit glass och picknickat, vi har fixat hemma, nätat in balkongen, gjort fint på balkongen (ja, till och med dammsugit), släppt ut katterna där såhär:



Vi har firat födelsedag (min), med tårta, glass och sushi. Saga har sprungit i gräset och hittat blommor, lekt i sanden och hittat stenar och gått på vägen och hittat pinnar. Det finns mycket intressant här i världen. Min kompis Malin som ska ha barn i sommar har varit här och ätit glass och lånat barngrejer. Och vi har hunnit sitta på balkongen och läsa, och i soffan och spela spel, och säkert hunnit göra ännu mer som varit bra men som jag inte kommer på just nu. Det är inte klokt vad mycket man hinner när man är ledig om dagarna =)

Vi har också planerat upp resten av semestern så vi vet när vi ska åka var och hur, men inte mer än så. Det har varit så skönt att ta dagen som den kommer så det tänkte vi fortsätta med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0