Fullt upp

Så var vi på Gotland nästan en vecka. Kom hem i torsdags och har inte varit hemma en kväll sedan dess. Först rep samma kväll. På fredagen en kul spelkväll med Munchkin och Twister med några kompisar. Igår melodifestivalen hos andra kompisar. Och ikväll konsert med tv-spelsmusik av symfoniorkester. Mycket trevligt alltihopa, men jag börjar känna att jag vill vara hemma nån kväll nu. Tittar jag i kalendern så... ja, på tisdag. Då får vi ha hemmakväll. Eller fredag. Alla andra dagar är uppbokade nästa vecka med. Pust.

Förresten, på tal om tv-spelskonsert. Den var bra, det måste jag säga. Hade varit bättre om jag känt igen någon av låtarna (jo, jag hade hört den från super mario galaxy, men ingen annan..) Den jag hoppats mest på var Xenoblade Chronicles. Det var höstens soundtrack hemma hos oss. Hampus spelade, jag tittade på (och höll koll på walkthroughen). Och så bra musik. I spelet alltså. Och så spelar de temat på konserten, det kom vi inte alls ihåg. Kändes riktigt trist för det kunde varit så bra. Det känns helt enkelt som att jag måste höra några av de låtarna igen, nu. Vill ni med, så varsågoda:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0