Mysan eller Busan, det är frågan

Tur att det finns laserpekare måste jag säga. Så man kan hålla igång en busig kattunge så att hon inte ligger i knät och bråkar för att hon vill att man ska leka med en blå fjädervippa hela tiden. Men det är kanske inte lika bra att hon upptäcker att det är själva laserpekaren som lyser rött och då vill jaga den istället.

Hon är modigare nu också kan vi rapportera. Klättrar helst överallt och har favoritplatser på alla ryggstöd. Och på Hampus nacke. Far omkring som ett riktigt jehu. Vroom vroom vroom låter det i lägenheten och katten har varit inne och vänt i alla rum. Tur att vi har en lägenhet som går att springa runt runt i.

(Oj oj, nu kom hon upp på skrivbordet, tittade lite intresserat på mina fingrar... =/  Och råkade sätta på radion så hon själv blev livrädd! =D )

Men efter igår har vi nog bestämt att hon ändå är en Mysan. När hon ligger och spinner först på mina ben, sen på min mage, flera timmar i sträck.., då är hon en Mysa, faktiskt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0