Tisdagstema nu igen

Slänger in ett tisdagstema lite snabbt nu när vi precis kommit hem från semestern =)  Mer bilder och berättelser kommer snart, imorn hoppas jag till och med.

Men ett tisdagstema lite snabbt iallafall, och idag var det metall. Och då bjuder jag på dessa otroligt skickliga metallhanterare, som jag såg på LDK 2007:s avslutningskonsert - tema tubor!


Øystein Baadsvik, världens skickligaste tubaist (ni ska bara höra honom, det är inte klokt!)


Calle Jacobsson, bäst i Sverige?


Hela tubaorkestern. Och eufonium. Imponerande tyckte jag, och alla andra i Berwaldhallen.

Kommentarer
Postat av: Erik

Var säkert en härlig konsert! Rolig tolkning av metalltemat, fyndigt.

2008-08-19 @ 23:07:28
URL: http://erik56.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0