Jullov!

Så fel det kan bli... Och bara på grund av lite missförstånd... Men nu har vi iallafall löst det, sagt förlåt och kramat om varandra, så alla kan få en trevlig jul. Och det blev jättetrevligt igår ändå, även om inte alla kunde.

Vi bytte julklappar, jag fick en vinkelspegel... Att se på stämbanden med såklart =) Kommer jag göra varje dag nu.

Jenny fick ett jättegott te, Ellinor små söta pepparkaksformar och Linda en Mina vänner-bok =)

Teet testade vi redan samma kväll och sen fyllde vi i Mina vänner-boken. Det tog jättelång tid, och jag var långsammast... Men vad är ens bästa minne? Eller favoritbok? Eller idol? Eller pinsammaste minne?... Det tog ett tag att fundera ut, men nu står det där =)  (... eller rättare sagt ett av de bästa, en av favoriterna, osv...)

Och nu har vi haft sista lektionen för i år, och alltså är det officiellt jullov! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0