Alla gamla tanter har inte demens..

Var och jobbade idag. För första gången på evigheter på mitt "rätta" jobb. Alltså inte där jag jobbade förut (NEJ, vill INTE tillbaks dit), utan första stället där jag var stamvikarie hela förra våren.

Och det var jättekul faktiskt. Jag fick gå på en bra rad på morgonen, och träffa nästan alla mina favorittanter. Och de kom ihåg mej!!! Helt otroligt. Man tycker ju att de borde glömt en, med alla vikarier som kommer och går, plus att de dessutom har åldern att skylla på.., men inte då =)

Så då kan det nästan vara värt att börja kl sju på morgonen, om man blir så uppskattad hela dagen. Arbetskamraterna var också jättepositiva, så det blir väl en del vickande där nu. Lite lagom sådär, lite extra pengar är ju inte fel det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0