En i mängden

Vi satt och pratade lite en gång efter lite nollningslekar.. frågade varandra allmänna frågor som "alla som bor i flogsta?", "alla som har en respektive?".., ja lite grann som "I have never" fast snällare. Nånstans där frågade jag, mest på skoj, "alla som har facebook?" och alla (utom jag) räcker upp handen. Hmm...

Så nu har jag också facebook, mest för grupptrycket och lite för att jag vill se vad det var. Hmm igen..

Jag har fått ganska många vänner där, för att vara första dagen iallafall.., men sen då? Vad går det ut på sen? Nån som kan förklara vad det går ut egentligen? Hmmm...

Men nu är jag åtminstone som de flesta andra igen. Har facebook, en blogg, msn.. skulle kunna leva hela mitt liv på internet. Fast det skulle vara hemskt tråkigt. Jag vill ut i världen, ut ut!

Bara två månader drygt till Teneriffa förresten! Måste skaffa pass!

Teneriffa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0