Grå dag

Mm.. Inte världens gladaste dag idag. Hampus ville visserligen ut och gå, så vi gick och gick - ner till Boländerna. Men inte blir man nåt piggare om vädret är som det är - grått, regnigt, lerigt och bara bara tråkigt.

Vi köpte lite grejer och tog bussen hem - shoppandet blev man lite gladare av iallafall, tur det =) Men jag tror ändå det är en otursdag idag. Kö till tvättstugan, trasiga torktumlare, jag vet inte allt. Och på toppen av allt går det inte alls bra att spela wii längre, jag gick från 32 till 58 år på fitnesstestet. Blä. Kanske ska ta och boxas lite - kanske inte. Kommer säkert åka dit på knock-out..

Ändå, nåt bra får man väl se i det - allt borde bli bättre imorgon. Då ska jag fixa till allt till sovrummet så det blir lite fint, fika med en kompis och, vem vet, det kanske blir fint väder =)


PS. Lägger till ett par sommarbilder - längtar till solen och värmen.

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0