Tänk vad alla gör hela tiden

Har precis avslutat mitt kolla-bloggvarv för ikväll, blev inte så många och så länge den här gången åtminstone. Tänk, vad mycket folk gör, folk som man inte känner, men som man tycker man lär känna när man läser vad de skriver och vad som händer i deras liv. Hittade en blogg skriven av en tjej som skulle gå igenom en överviktsoperation (länkar till henne här), hann läsa igenom den förut och idag var det dags för henne. Så nu har jag fått leta reda på den igen och kolla hur det gått, och puh, det gick bra =) Blir glad för hennes skull, trots att jag inte känner henne alls..

Annars brukar jag mest kolla alltombarn-bloggarna, speciellt de tre som skriver mest om sitt familjeliv. Trötta farsan, Kristin radhusmamma och framförallt Fyra Gryn. Följer alla varje dag, haha =) Jag som har flera år kvar tills det är dags att skaffa familj :P

Men de skriver så härligt så man längtar tills det är dags, när det nu kan bli. Tills dess får man nöja sig med roligheterna som händer dem =)  Kolla gärna själv, jag har länken på min förstasida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0