Vår i luften

Nej, det känns inte som vår ute, det ser inte ens ut som om den snart är på väg. Men ändå, jag fick ett mejl med fröerbjudanden förut och kunde inte motstå alla vackra färger. Fick gallra ordentligt och planera uteplatsen så jag kan få plats med ett par vackra sorter iallafall. Titta!


Flitiga Lisa, ringblommor och stockrosor

Nej, jag kommer inte ha svarta stockrosor (även om det varit lite coolt), utan ljus- och mörkrosa som jag fått av mamma. Har ingen bild på dem tyvärr, men det kommer väl till sommaren sen hoppas jag!

Sen har vi ju smultronen som blev fler och fler med otrolig fart förra sommaren, hoppas det blir fler smultron än plantor i år bara. Och rosor ska jag plantera med, kommer bli jättefint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0