Tre dagar kvar...

Det är ju faktiskt bara tre dagar kvar.

Men det hjälper inte när jag går och är egentligen rätt glad, medan det inne i hjärtat sitter en liten klump av saknad och längtan. Den förstör för mej. Jag skulle kunna ha det bra nu själv, passa på att njuta av lite ensamhet. Men när jag väl lyckas bli pigg efter jobbet (relativt alltså), så sitter den där och dämpar...

Det är bara tre dagar kvar.

Imorn kommer bli som idag ungefär. Fast jag ska bara jobba till fyra och inte kvart i fem. Måndag kommer jag också jobba till fyra, och sen fixa och packa på kvällen. Tisdag är bara halvdag, slutar vid tolv, tar tåg till Stockholm, buss till Nynäs och båt till Gotland. Är framme vid nio. Titta, mindre än tre dygn kvar! Då ska jag krama om älsklingen och hålla honom nära, länge länge. Sen ska jag njuta av Gotland i två dagar. Åh, jag längtar.

Bara tre dagar kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0