Datorer + gamlingar = bra?

Haha, jag läste på dn, spelbloggen, att det varit en diskussion om äldre och internet på äldreboende.. om jag fattade det rätt. Åh, jag hoppas de får det snart, undrar om inte många gamlingar (ja de som ser ordentligt och har hyfsat koll på fingrarna iaf) skulle gilla att få en dator och kunna mejla släkt och vänner som inte orkar ringa eller hälsa på. Eller spela wii, det var en annan artikel om det nånstans, att de tyckte det var helt jättekul!

Såklart. Bäst att börja i tid så det kan bli som alla dataspelsfrälsta killar ser fram emot redan nu - att kunna åka omkring på hemmet i rullator och spela wow med grannarna. Jo, det är sant, jag har hört dem säga det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0