Fullrulleiettdag

Jobbar ju nu, det är därför det inte händer så mycket på bloggen. Eller ja, jag var ju ledig i helgen så egentligen kan jag väl inte skylla på det, men då gjorde vi inte så mycket så det var inte mycket att skriva om.

Men vi var ute och gick och hittade ett elljusspår! Helt oväntat. Lite söder om högarna i Gamla Uppsala, om man går över 55an härifrån. Jättefin väg där, lagom lång och härlig. Jag blev alldeles förskräckligt glad över att Hampus föreslagit att vi skulle gå ditåt för en gångs skull. Tänk att vi missat det så länge.

Annars jobbar jag på, idag var en såndär dag man knappast hinner sitta utom vid lunchen, jag vet inte hur många jag hade jag skulle gå till på eftermiddagen, tio-tolv kanske. Massor helt enkelt. Inte så man hinner ta det lite lugnt och prata en stund. Suck. Men jag hann ta en bild på blomman som doftar i hela Svartbäcken - smultronschersmin (tror jag). Luktar fantastiskt gott - ännu en buske som måste finnas i min framtida trädgård =)


Kommentarer
Postat av: © K A T T A

Det bloggen är nog angående vilken skärmupplösning man har. Folk som har en liten upplösning av skärmen ser det små konstigt ut, medans vi som har standard ser det perfekt :P



Fast jag funderar på att uppdatera min design snart.

2008-06-23 @ 23:13:35
URL: http://fakkors.blogg.se/
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Hejsan!

Kika gärna lite på GREGORIUS BLOGGTOPP!

Många läsvärda och intressanta bloggar där nu...

Ha en bra dag!

/G&G

2008-06-24 @ 10:49:19
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0