Helg, men inte är man ledig

... men glass har jag köpt =)

Det kom reklam från hemglass igår och vi blev allt lite sugna Hampus och jag, och när vi kollade när glassbilen kom så var det idag precis efter fyra. Faktiskt precis lagom efter jobbet hann jag med att köpa en påse, så nu är frysen helt proppfull.

Annars var det varmt och skönt idag, synd att man jobbar. Och synd att jag inte har någon sol/vil/brasse-stol, hade varit så skönt att slå sig ner i den i gräset ute när man nu väl kommit hem. Så en sån önskar jag mej kanske lite i födelsedagspresent, en grön från järnia eller blårandig från jysk. Har provsuttit båda, och den från jysk var nog lite skönare, men lite dyrare också skulle jag tro.. eller? Det stod inget pris på den igår när jag var nere i boländerna och provsatt... Fast jag gillade färgen på den gröna bättre, så jag vet inte vad. Får väl se om jag får nån av dem, annars får jag köpa nån själv helt enkelt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0