Tenta med stora frågetecken

Jag panikpluggade till tentan hela helgen. Det är inte bra att ha en precis efter valborg...

Det gick väl okej med pluggandet, jag har.. nej hade, någorlunda koll på det mesta. Och när vi satt i tentasalen och fick ut tentorna så kändes det faktiskt nästan bra när jag kollat igenom frågorna. Svarade på allt, en del med säkerhet, andra med osäkerhet, några med chansning, och den sista med att skriva allt jag kom ihåg av just det, vet inte om det var det han var ute efter men bättre att skriva nåt iallafall.

Sen så gick jag ut, så nöjd man kan vara nästan, och pratade med klasskompisar där... Sen kändes det inte lika bra längre. Hade jag missuppfattat så många frågor? Glömt så många smådetaljer?

Förhoppningsvis skrapar jag ändå ihop åtminstone 16 av 28 poäng. Det känns inte helt omöjligt med tanke på hur det kändes då jag skrev. För jag vill inte, vill inte, vill inte plugga till den här tentan en gång till! Speciellt inte då den ska vara i slutet av augusti, då ska jag vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0