Allt är så bra så

Vi firade två år, Hampus och jag, i måndags. Den 24e.

Det snöade massor, det var klass 2-varning för snö och blåst på Upplandskusten. Ändå gav vi oss iväg och åkte Ålandsbåt, bara för att äta julbord och få en riktig middag (till ett bra pris). Det var mysigt. Och vi kom både dit och hem utan men, även om det kändes lite nervöst att åka dit med radion på i bussen som manade alla i just det området att hålla sig inne.

När vi kom hem var det likadant här som överallt hela vägen vi åkt - fullt av snö. Och det hade ju yrt omkring så det låg upp på fönsterbrädorna. Våra också, men i vårt satt även en liten Bus som väntat på oss hela dagen...


Så efter att ha tagit lite kort ute i snön gick vi in, myste i soffan och drack glögg. Och jag frågade Hampus en sak, och han svarade ja. Min älskling!



(..en ledtråd, det jag frågade om skulle kunna ha passat in i veckans tisdagstema om jag varit med den här gången..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0