Undanflykter och nervositet

Sitter och försöker verkligen plugga, men en jätteklump av nervositet har bestämt sig för att bo i mitt bröst just nu. Det är inte kul. Och jag tror det beror på tentan imorn (surprise :P) och att jag måste iväg ikväll ändå. Hade jag vetat att jag kunde sitta i soffan och plugga tills jag kände mej säker så hade det varit lugnt.., eller åtminstone mycket lugnare. Men det är stämrep ikväll och man blir nog nästan halshuggen om man inte kommer, känns det som... =((

Snyft. Och för att jag inte kan koncentrera mej sitter jag här istället. Och hjälper det? Nej.

Jag har också tvättat idag och hade jag inte gjort vad jag kunnat för att hindra mej hade jag säkert tvättat väggarna i badrummet och dammsugit hela lägenheten också. Allt för att inte plugga. Jobbig känsla. Suck...

Men jag tycker mej se en adventsstjärna i en lägenhet snett mittemot oss. Det är fint. Betyder det att jag också får sätta upp??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0