Diagramknepigheter och så lite julklappar

Just nu försöker jag sitta med resultatdelen i vårt psykologigrupparbete. Vi har kommit fram till det lysande resultatet att det inte fanns någon skillnad mellan våra grupper. Det har jag skrivit. Och sen ritat ett litet diagram över hur folk har svarat. Men sen då? Räcker verkligen det? Jag har ju inte så mycket mer att skriva precis. Hmm... Jo, lite statistik om försökspersonerna ska ju in också ju. Och om jag sitter en stund till kommer jag kanske på lite lite mer...

Annars är det bara bra idag, det har varit soligt, jag har varit och dansat, och nu har jag köpt två julklappar till. Kanske blir klar i tid i år för en gångs skull =) Hoppas bara att folk vill ha det jag köpt, för ingen har ju riktigt önskat sig något än. Eller jo, ett par har sagt lite grejer, men det har jag inte köpt (Men det är lugnt, jag försöker komma ihåg vad ni sagt och berätta det för någon som inte vet vad ni vill ha ;)  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0