Håller på att packa

Är klar med mesta packningen inför hemresan. Alltså, massa skolböcker, noter plus trumpet. Kläder och necessär tar jag strax. Det kan väl inte bli så mycket eftersom jag bara är hemma över helgen - fredag kväll till söndag eftermiddag. Eller knappt ens eftermiddag..., tågen och bussarna går så knepigt att jag måste åka redan klockan ett för att inte bli alldeles utfattig. Men det ska ändå bli skönt att få komma hem en sväng, trots allt.

Nu kan jag bekräfta att jag kommer hem över jul också. Biljetten är beställd. Idag. Jag trodde jag gjorde det i måndags då jag tittade på alla alternativ och bara skulle vänta på Hampus, men igårkväll kom jag på att jag inte gjort det. Så det var tvunget att bli idag, så några billiga biljetter skulle finnas kvar... Och det fanns det! Min julklapp till mej själv i år är att åka hem med X2000, och det för bara 257 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0